Bog: Digital Marketing: Sådan

Den digitale håndbog til ledere og ansatte i marketingafdelinger der guider dig igennem den digitale jungle

Denne bog vil klæde dig på til at opbygge en målrettet digital marketingkampagne, så du undgår dyre fejlinvesteringer i annoncer og reklamer, der aldrig når ud til den gruppe, du vil ramme.

Den vil guide til den bedste og mest økonomiske måde at bruge Googleannoncer i en sammenhængende kampagne og introducere til konkrete værktøjer der gør det muligt for dig at udregne den reelle værdi af marketingsbudgettet, som du får af hver eneste følger, mailadresse og besøg på virksomhedens hjemmeside.

Du vil blive i stand til at opbygge en mail-database, som kan omsættes til direkte salg og udforme en strategi, som vil skabe synlighed og følge spillereglerne på de sociale medier.

Bogen er skrevet af Puneet Oberoi, CEO i Softworld og det digitale bureau Moving Digital. Du kan læse mere om Moving Digital her >>

Ekskl. moms og inkl. forsendelse

DKK 311 ekskl. moms

DKK 311 ekskl. moms

Creative Cloud kurser

DKK 13.995 ekskl. moms
DKK 8.995 ekskl. moms
DKK 8.995 ekskl. moms
DKK 13.995 ekskl. moms

Har du spørgsmål?

Vi sidder klare ved telefon og mail. Skriv eller ring til os for at få svar på dine spørgsmål: