Arbejder du og din virksomhed med e-mail marketing – og ikke mindst; udnytter I det fulde potentiale?
Denne infografik viser nogle af fordelene ved e-mail marketing på en overskuelig måde.
I en tid hvor sociale medier er den nye, spændende dreng i marketing klassen, kan e-mail marketing godt gå i glemmebogen, men der er al mulig grund til ikke at glemme den gode, gamle e-mail!
Se bare denne infografik, som på fineste vis opsummerer præcis hvorfor e-mails er et af de vigtigste marketing værktøjer, du kan benytte dig af.
Mere end bare en e-mail
Selvom tallene her er virkelig imponerende, så er der selvfølgelig stor forskel på, hvordan e-mail marketing kan bruges, og (desværre) er det ikke nok blot at sende en random e-mail i ny og næ.
E-mail marketing er en disciplin, som kræver en god grundforståelse af værktøjerne bag – ikke kun de tekniske, men også hvilket indhold der bedst fungerer i e-mailene, og som i sidste ende kan ses på bundlinjen.